Situatie Reclamații

În conformitate cu prevederile Normei ASF nr. 18/2017, în vederea asigurării transparenței modului de înregistrare și soluționare a petițiilor, precum si a solicitărilor de soluționare alternativă a litigiilor, de către Societatea Comercială Pool-ul de Asigurare Impotriva Dezastrelor Naturale S.A., vă punem la dispoziție următoarele informații:

PETIȚII


 


ANUL 2018


PERIOADA DE RAPORTARE:
1
ianuarie 2018– 30 mai 2019


ULTIMELE 3 LUNI ALE PERIOADEI DE RAPORTARE

Martie
2019

Aprilie
2019

Mai
2019


Numărul total de petiţii înregistrate unic per petent şi per caz


30


17


5


2


3


Numărul total de petiţii întemeiate (soluţionate favorabil), înregistrate unic per petent şi per caz


6


3


0


1


1


Numărul de petiţii întemeiate (soluţionate favorabil), referitoare la dosare de daună


4


3


0


1


1


Numărul total de petiţii pentru care dosarele de daună au fost achitate


0


0


0


0


0


Numărul total de petiţii finalizate nefavorabil, înregistrate unic per petent şi per caz


24


10


1

5


2

SOLICITĂRI DE SOLUȚIONARE ALTERNATIVA A LITIGIILOR

 

ANUL 2018

PERIOADA DE RAPORTARE:
1 ianuarie 2019 – 30 mai 2019

Martie
2019

Aprilie
2019

Mai
2019

Numărul total al solicitărilor de soluţionare alternativă a litigiilor

0

0

0

0

0

Numărul total al solicitărilor de soluţionare alternativă a litigiilor soluţionate efectiv

0

0

0

0

0

Numărul total al solicitărilor de soluţionare alternativă a litigiilor soluţionate favorabil asiguraţilor, contractanţilor, beneficiarilor, persoanelor prejudiciate sau reprezentanţilor acestora

0

0

0

0

0