Despre PAID

Pool-ul de Asigurare Împotriva Dezastrelor Naturale (PAID) este o societate de asigurare-reasigurare, cu capital privat, formată prin asocierea societăților de asigurare pentru încheierea de asigurari obligatorii de locuință, în conformitate cu prevederile Legii nr. 260/2008.

 

PAID s-a constituit ca societate de asigurare în luna noiembrie 2009, prin asocierea a 12 societăți de asigurare (ABC Asigurări, Astra Asigurări, Carpatica Asig, Certasig, City Insurance, Credit Europe Asigurări, Euroins România, Generali, Grawe România, Groupama România, Platinum Asigurări și Uniqa Asigurări), acționari PAID.

 

Conform prevederilor legii, PAID administrează sistemul de asigurare obligatorie a locuințelor, care acoperă trei riscuri de bază specifice României: - Cutremur - Inundații - Alunecări de teren

 

Activitatea societății de asigurări PAID în România PAID a început în februarie 2010, iar prima zi de emitere a asigurărilor obligatorii pentru locuințe a fost în data de 15 iulie 2010.

 

Date de identificare:

CUI - 26191737

Nr. de ordine în reg. comerțului J40/10819/05.11.2009;

Autorizat ASF sub nr. RA-065

Nr. reg de evidență de prelucrare a datelor cu caracter personal - 16321

Identitate

Viziune

 

Ne dorim să trăim într-o țară unită, responsabilă și chibzuită, care se gândește la viitor și e oricând pregătită să reconstruiască.

Mai puțin “merge și așa”, mai mult “merge așa cum trebuie”.

PAID este rezerva financiară a unei comunități care gândește pe termen lung.

Viziunea noastră pentru viitor este aceea a unei țări pentru care reconstrucția locuințelor nu este o povară.   

 

Misiune

 

Misiunea noastră nu este doar aceea de a oferi protecție financiară în fața fenomenelor naturale, ci și aceea de a educa proprietarii cu privire la importanța asigurării, pentru un viitor mai ușor de reconstruit. Suntem uniți de aceeași responsabilitate, așa că obiectivul nostru este acela de a oferi protecție financiară în fața celor 3 riscuri tuturor proprietarilor de locuințe din România.

 

Valori

 

Solidaritate.

 

Funcționăm pe principiul solidarității.

Contribuim cu toții, beneficiem cu toții, în cazul unui dezastru major, indiferent de starea socială, de venituri sau de zona în care locuim. Această valoare este fundamentul pe care am construit PAID.

 

Responsabilitate.

 

Luăm în serios marea responsabilitate pe care o purtăm. Aceea de a ne onora obligațiile asumate, oricând este nevoie de noi.

Așa că suntem în permanență preocupați de îmbunătățirea activității și legislației specifice, pentru a ne îndeplini misiunea cu eficacitate.

 

Simplitate.

 

Protecția locuinței în fața dezastrelor naturale este o nevoie de bază, așa că am creat un produs de asigurare ușor de înțeles și de distribuit, deci accesibil pentru toți proprietarii din România.

Conducere

Conducere administrativă:
Francois Coste

Președinte

Gabriel Marcu

Vicepreședinte

Mesut Yetiskul

Membru

Paul Cazacu

Membru

Adriana Matache

Membru

Conducere executivă:
Nicoleta Radu

Director general

Ionuț Baciu

Director general adjunct

Cosmin Tudor

Director general adjunct

Acționari

Acționariatul PAID este format din 12 companii de asigurare, autorizate să subscrie riscuri de catastrofe naturale:

Rapoarte

Rapoarte și situații financiare anuale

Situații financiare simplificate 2022 - PAID
DESCARCĂ
Raport Transparență 2022
DESCARCĂ
Raportul auditorului independent asupra elementelor relevante SFCR 2022
DESCARCĂ
Raport privind Solvabilitatea și Situația Financiară 2022 - PAID
DESCARCĂ
Situații financiare simplificate 2021 - PAID
DESCARCĂ
Raport privind Solvabilitatea și Situația Financiară 2021 – PAID
DESCARCĂ
Raport Transparență 2021
DESCARCĂ
Raportul auditorului independent asupra elementelor relevante SFCR 2021
DESCARCĂ
Raport Transparență 2020
DESCARCĂ
Raport privind Solvabilitatea și Situația Financiară 2020 – PAID
DESCARCĂ
Situații financiare simplificate 2020 - PAID
DESCARCĂ
Situații financiare PAID - IFRS 2020*
DESCARCĂ
Raportul auditorului independent asupra elementelor relevante SFCR 2020
DESCARCĂ
Raport Transparență 2019
DESCARCĂ
Situații financiare PAID - IFRS 2019*
DESCARCĂ
Raport privind Solvabilitatea și Situația Financiară 2019 – PAID
DESCARCĂ
Raportul auditorului independent asupra elementelor relevante SFCR 2019
DESCARCĂ
Raport anual 2019 - PAID
DESCARCĂ
Raport anual 2018 - PAID
DESCARCĂ
Situații financiare PAID - IFRS 2018*
DESCARCĂ
Raport privind Solvabilitatea și Situația Financiară 2018 – PAID
DESCARCĂ
Raportul auditorului independent asupra elementelor relevante SFCR 2018
DESCARCĂ
Situații financiare PAID - IFRS 2017*
DESCARCĂ
Raport privind Solvabilitatea și Situația Financiară 2017 – PAID
DESCARCĂ
Raportul auditorului independent asupra elementelor relevante SFCR 2017
DESCARCĂ
Raport anual 2017 - PAID
DESCARCĂ
Situații financiare PAID - IFRS 2016*
DESCARCĂ
Raport de audit, machete SFCR - 2016
DESCARCĂ
Raport privind Solvabilitatea și Situația Financiară 2016 – PAID
DESCARCĂ
Raport anual 2016 - PAID
DESCARCĂ
Situații financiare PAID - IFRS 2015*
DESCARCĂ
Situații Financiare 2015 - PAID
DESCARCĂ
Raport anual 2015 - PAID
DESCARCĂ
Situații Financiare 2014 - PAID
DESCARCĂ
Raport anual 2014 - PAID
DESCARCĂ
Situații Financiare 2013 - PAID
DESCARCĂ
Raport anual 2013 - PAID
DESCARCĂ
Raport anual 2012 - PAID
DESCARCĂ
Raport anual 2011 - PAID
DESCARCĂ
Raport anual 2010 - PAID
DESCARCĂ
Raport anual 2009 - PAID
DESCARCĂ
* Situațiile financiare anuale întocmite în conformitate cu IFRS sunt destinate exclusiv pentru a fi utilizate de PAID, acționarii societății și A.S.F.

Convocatoare & Hotărâri

Hotărâre AGEA nr. 1_29.09.2023
DESCARCĂ
Hotărâre AGOA nr. 1_29.09.2023
DESCARCĂ
Convocator AGEA 29.09.2023 - 02.10.2023
DESCARCĂ
Convocator AGOA 29.09.2023 - 02.10.2023
DESCARCĂ
Hotărâre AGOA nr. 1_25.04.2023
DESCARCĂ
Convocator AGOA 25.04.2023
DESCARCĂ
Hotărâre nr. 1 AGOA 19.09.2022
DESCARCĂ
Convocator AGOA 19.09.2022
DESCARCĂ
Hotărâre AGEA 01_27.06.2022 actualizare
DESCARCĂ
Hotărâre AGEA 02 _27.06.2022 majorare
DESCARCĂ
Convocare Acționari_27.06.2022
DESCARCĂ
Convocator AGOA 26_27.04.2022
DESCARCĂ
Hotărâre AGOA PAID_26.04.2022
DESCARCĂ
Convocator AGOA 16_17.09.2021
DESCARCĂ
Hotărâre AGA nr. 7_16.09.2021 (încetare auditori KPMG & Deloitte)
DESCARCĂ
Hotărâre AGA nr. 6_16.09.2021 (numire membru CA GM)
DESCARCĂ
Hotărâre AGA nr. 5_16.09.2021 (numire membru CA FC)
DESCARCĂ
Hotărâre AGA nr. 4_16.09.2021
DESCARCĂ
Hotărâre AGEA nr. 3 din data de 26.04.2021
DESCARCĂ
Hotărâre AGEA nr. 2 din data de 26.04.2021
DESCARCĂ
Convocator AGEA 26.04.2021
DESCARCĂ
Hotărâre AGOA nr. 1 din data de 26.04.2021
DESCARCĂ
Convocator AGOA 26.04.2021
DESCARCĂ
Hotărâre AGOA conf. PV nr. 3 din data de 29.10.2020
DESCARCĂ
Convocator AGOA 29.10.2020
DESCARCĂ
Hotărâre AGOA conf. PV nr. 2 din data de 29.06.2020
DESCARCĂ
Convocator AGOA 29.06.2020
DESCARCĂ
Hotărâre AGOA conf. PV nr. 1 din data de 22.05.2020
DESCARCĂ
Convocator AGOA 22.05.2020
DESCARCĂ
Hotărâre AGOA conf. PV nr. 3 din data de 04.09.2019
DESCARCĂ
Convocator AGOA 04.09.2019
DESCARCĂ
Hotărâre AGOA conf. PV nr. 2 din data de 26.06.2019
DESCARCĂ
Convocator AGOA 26.06.2019
DESCARCĂ
Hotărâre AGOA conf. PV nr. 1 din data de 11.04.2019
DESCARCĂ
Convocator AGOA 11.04.2019
DESCARCĂ
Hotărâre AGOA conf. PV nr. 2 din data de 25.06.2018
DESCARCĂ
Convocator AGOA 25.06.2018
DESCARCĂ
Hotărâre AGOA conf. PV nr. 1 din data de 12.04.2018
DESCARCĂ
Convocator AGOA 12.04.2018
DESCARCĂ
Convocator AGEA 12.04.2018
DESCARCĂ
Hotărâre AGOA conf. PV nr. 3 din data de 13.12.2017
DESCARCĂ
Convocator AGOA 13.12.2017
DESCARCĂ
Hotărâre AGOA conf. PV nr. 2 din data de 19.06.2017
DESCARCĂ
Convocator AGOA 19.06.2017
DESCARCĂ
Hotărâre AGOA conf. PV nr. 1 din data de 18.04.2017
DESCARCĂ
Convocator AGOA 18.04.2017
DESCARCĂ
Convocator AGEA 23.11.2016
DESCARCĂ
Completare Convocator AGEA 23.11.2016
DESCARCĂ
Convocator AGOA 15.06.2016
DESCARCĂ
Convocator AGOA 12.04.2016
DESCARCĂ
Convocator AGOA 09.04.2015
DESCARCĂ

Certificate SMI

Certificare ISO SRAC
DESCARCĂ
Certificare ISO IQNet
DESCARCĂ
Încheie Asigurarea PAD